Автор Тема: r te geven aan hun h  (Прочитано 1312 раз)

Оффлайн yaya2017

• Просмотр профиля
r te geven aan hun h
« : 09 ШоЫп 2019, 06:46:34 »
De collectie Nike c / o Virgil Abloh "Athlete in Progress" groet het onbreekbare vertrouwen Nike Air Max 720 Damen van hardlopers. De internationale hardloopgemeenschap omarmt de kracht van zelfvertrouwen, consistent met de ongekende marathonprestaties van '84 door Adidas NMD Donne de voortdurende inspanningen om grenzen te breken in 19, en in elke strijd om een ??persoonlijk Nike Air Max 90 Femme record of wereldrecord. Hoewel de tijden misschien Adidas ZX 750 Dámské niet gelijk zijn en races met één honderdste van een seconde worden gewonnen, Nike Air Max 97 Womens delen lopers, hoewel ze zelfredzaam zijn, de drang naar consistente vooruitgang. Voor de collectie 'Athlete in Progress' tikt Virgil Abloh op Nike's rijke erfgoed in nummer en veld. Het assortiment balanceert het prestatieproduct met Nike Air Max 270 Damen post-run-kleding en -schoeisel dat is ge?nspireerd op de legendarische hardloopschoenontwerpen van Nike. De Nike c / o Virgil Abloh-verzameling 'Athlete in Progress' verschijnt wereldwijd op 27 juni.

"Ik ben afgelopen zomer met Nike Nike Air Max Thea Femme gaan praten over dit hardloopproject voor vrouwen en ik was toen erg ge?nspireerd door de esthetiek en stijl van atletiek atleten. Als gevolg daarvan nodigde Nike Air Presto Femme ik enkele van Nike's elite atletiekkampioenen uit om deel te nemen in mijn SS19 Off-White Adidas Ultra Boost Damen runway show als de natuurlijke voorloper van Adidas ZX 750 Womens de ontwikkeling en presentatie van de collectie, "zegt Abloh.Nike c / o Virgil Abloh" Nike Air Max 2017 Femme Athlete in Progress "debuteerde afgelopen september in Parijs als onderdeel van de off-white SS19 catwalkshow met atleten Dina Asher Smith, Vashti Cunningham, Cecilia Yeung, Engels Gardner, Katarina Johnson-De beste samenwerking komt www.joleveneziani.it voort uit ongegeneerde passie. Dit geldt voor de Patta x Jordan-collectie, inclusief de Air Jordan VII "Patta", een trainingspak, korte broek, T-shirt en emmermuts, waarmee het merk Jordan voor het eerst een partnerschap aangaat met een Nike Air Pegasus 83 Mujer Europees merk. TEAM PATTA gebruikt de relatie als een kanaal om persoonlijke nostalgie over de Jordan VII en de vroege jaren '90 door te geven aan hun huidige Adidas Superstar Donne publiek.

Voor Patta's Guillaume Schmidt en Vincent van de Waal was de Jordan VII Nike Air Max 95 Femme het logische vertrekpunt voor samenwerking met Jordan Brand. Gelanceerd in '92, en vervolgens voor eeuwig verbonden aan het USA Basketball-team Adidas Superstar Dámské van de zomer, arriveerde de Jordan VII op een transformatief punt in zowel de jeugd van mannen als hun Adidas Superstar Womens respectieve interesse in de cultuur waarin zij leven en werken. "Het was een gouden tijdperk voor hippe hop. Het was een Nike Air Max 1 Mujer geweldige tijd voor mij, heel wat zeer belangrijke albums die ik bij me heb, kwamen nog steeds uit tussen '92 en '96. En esthetisch gezien hadden die jaren zo'n sterke, kleurrijke en verbonden relatie met zwarte empowerment. De VII heeft Nike Air Max 95 Damen ook een verwijzing naar Afrika, "zegt Guillaume, een inwoner van Suriname die opgroeide een uur van Amsterdam in basketbal-gekke's Hertogenbosch.