Автор Тема: AM1 is altijd een favoriet voor mij geweest. I  (Прочитано 1332 раз)

Оффлайн yaya2017

• Просмотр профиля
AM1 is altijd een favoriet voor mij geweest. I
« : 25 ЮЪвпСап 2019, 09:18:16 »
“De Nike Blazer is mijn favoriete sneaker aller tijden. Schoon, klassiek, past bij elke gelegenheid, afhankelijk van de kleurstelling. Ik ben blij om te zien dat het een geweldig jaar heeft met verschillende uitrolmogelijkheden. We begonnen het zaad te zien geplant toen Virgil [Abloh] een geweldige herinterpretatie produceerde in zijn 'The Ten'-collectie, maar de Swoosh heeft geleerd het momentum voor dat silhouet hoog te houden. Eenvoudige, schone, premium iteraties Nike Air Max 97 Damen zoals Nike Air Max TN Mujer het Vintage www.abuelorullo.es pack uit '77 maken het Adidas ZX Flux Femme gemakkelijk om de dagelijkse Adidas NMD Damen rotatie in te voeren als een tijdloze klassieke look. De sterke collabs genereren hype en laten echt zien hoe veelzijdig u een ontwerp kunt produceren. Iets eenvoudigs als de Swoosh omdraaien met Slam Jam of echt de envelop duwen en het silhouet opnieuw uitvinden via Sacai. Ik denk dat het altijd een slaper is geweest in het pantheon van iconische Nike-schoenen, maar hopelijk zal het momentum dat het nu krijgt meer veelbelovende releases opleveren. "

"De Pegasus is waarschijnlijk de best verkopende franchise, maar het is waarschijnlijk niet de meest geliefde. De meeste geliefden zouden waarschijnlijk naar de Air Force 1, Air Max 1 of Air Jordan 1 gaan. Ik neem aan dat de meeste mensen het de AJ1 zullen voelen, omdat dat op dit moment het meest trendy silhouet Nike Air Max 270 Femme in Nike Air Force 1 Femme atletisch Nike Air Zoom Spiridon Femme schoeisel is. Nike Internationalist Mujer Naar mijn mening is het Adidas Superstar Mujer meest geliefde model in eigen land de Air Force 1 en wereldwijd de Air Max 1. Ons bedrijf heeft in de loop der jaren een obsceen aantal AF1's verkocht en dat sneakermodel ging verder met een tijdperk, een mindset en een manier van leven die veel verder gaat dan wat Nike zich had voorgesteld, weet ik zeker. [Maar de] AM1 is altijd een favoriet voor mij geweest. Ik ben ze in de loop der jaren steeds meer gaan waarderen. Naar mijn mening is het de belangrijkste sneaker aller tijden.

De zichtbare Air-eenheid startte een technologierace en be?nvloedde de vooruitgang en innovatie in het atletische schoeisenspel in een sneller tempo dan ooit tevoren. "" Deze schoen viel in 1987 en introduceerde iedereen bij Air. Niet alleen schokte deze schoen de wereld met zichtbare Air Max-technologie, Nike Air Max 720 Femme het Nike Air Max 90 Donne was ook Nike Air Max 270 Femme [ge?ntroduceerd als] Adidas ZX Flux Mujer een rode schoen, die in Nike Internationalist Mujer die dagen ongehoord was. Mijn eerste Air Max-schoen was eigenlijk een paar Air Max 90's, maar toen ze de Air Max 1 retrodden, pakte ik een paar en keek nooit terug. Ik heb de originele colorway gekocht telkens wanneer deze in de loop van de jaren opnieuw werd uitgebracht - soms zelfs twee tot drie paar grijpend.