Автор Тема: oop zal domineren, hoewel Nike schoenen 96 % van die  (Прочитано 1356 раз)

Оффлайн yaya2017

  • ****
  • Сообщений: 293
    • Просмотр профиля
oop zal domineren, hoewel Nike schoenen 96 % van die
« : 27 ЬРавР 2019, 09:46:00 »
Hoe cultiveer je een "cool" merk als niemand Nike Air Presto Femme om je product geeft? Terwijl sneakermerken Nike Air Pegasus 83 Femme zich een weg proberen te banen naar een markt die gedomineerd wordt door Nike, denken sommigen dat het antwoord is dat mensen je schoenen doorverkopen, hoewel dat de schoenmakers Nike Air Presto Femme niet direct een cent oplevert. Zie je, deze lucratieve industrie is afhankelijk van de drukte om consumenten te verleiden tot lusten over hun product - een bloeiende wederverkoopmarkt Nike Air Vapormax Femme is geen plaag, maar eerder een organische marketingmotor, aangedreven door sneakerverzamelaars en degenen die de schoenen verzamelen om ze om te gooien voor een grote winst. (Voor een relatief Nike Roshe Run Femme recent voorbeeld herinneren de Yeezy 350 Boost, die sokachtige schoenen die voor $ 200 werden verkocht, opgeschept Nike Air Max 1 Femme door sneakerhoofden en resellers en, eenmaal schaars, begonnen met de verkoop voor meer dan $ 1000.) Een rapport in Racked beschrijft hoe merken als Diadora en Saucony hebben Nike Air Max 2017 Femme geprofiteerd Adidas ZX 750 Femme van een indirecte verkoopstrategie: door het cre?ren van kleine, gewilde, limited-edition samenwerkingsverbanden met chique sneakerboetieks die zich richten op Nike Air Max 90 Mujer obsessieven;

Waarschijnlijk is dit het volgende: de boetieks willen meer van het merk (inclusief het minder dure aanbod) meenemen, concurrerende winkels volgen en volgen, en consumenten die Nike Air Max 270 Femme zich niet op de bovenste plank kunnen veroorloven, maar toch een deel van de markt willen voelen merk kiezen voor de down-market schoenen tegen terrestrische prijzen. Hoewel de verkoop van een Adidas ZX Flux Mujer kleine luxe lijn sneakers de winst van het sneakerbedrijf niet significant zal be?nvloeden, zet het een keten Nike Air Max 270 Mujer van verkopen en verkopen in gang die de kostbare vlammen van hype onder het merk zelf doet oplaaien, de verkoop op down-market schoenen stimuleert, en zelfs Het bedrijf moedigt Nike Air Presto Femme het bedrijf aan om toekomstige lijnen agressiever te prijzen. Adidas heeft het meeste profijt gehad van dit model met Nike Roshe Run Dames hun waanzinnig verkochte en doorverkochte Yeezy-lijn en Nike Air Max 270 Femmesommige analisten verwachten dat Nike de dominante markt van de wederverkoop zal domineren, hoewel Nike schoenen 96 % van die markt in 2014, zal Adidas dit jaar naar verwachting 30% noteren.

 De opvallende uitzondering op dit model lijkt Under Armour te zijn, die de voorkeur geeft aan het gebruik maken van beroemdheidsgoedkeuringen boven samenspannen met chique boetieks. Under Armour Nike Air Presto Mujer strompelde in een potenti?le goudmijn met Steph Curry - een goedkeuring waar Nike berucht om was na een Nike Air Max TN Mujer slordige pitch-ontmoeting waarbij ze de naam van de man verkeerd uitspraken en de naam van Kevin Durant in de presentatie van de diavoorstelling lieten liggen. Steph's ascentie Nike Air VaporMax Dames heeft spontaan de wenselijkheid van hun schoenen vergroot. Zelfs zonder de esthetische gevoeligheid en de zenuwslopende marketingkennis van Nike, vermoedden sommigen dat Under Armour, Nike Air Max 2017 Femme die onlangs Adidas als de op één na grootste sportkledingverkoper in de VS heeft doorstaan, kan concurreren met de voor de hand liggende titan van de industrie. Toch is het moeilijk voor Nike Air Max 2017 Femme te stellen dat iemand hordes sneaker-discipelen zou krijgen zoals Jordan deed, en sommigen vragen zich af of een enkele Nike Air Max 270 Femme beroemdheid de leegte kan vullen die hij zal verlaten nadat zijn relevantie vervaagt: