Ik kan afhankelijk zijn van slecht geschreven essays die niemand
Nike Air Max 90 Womens ooit
Nike Air Max 97 Dames Nike Air Max 2017 Mujer heeft gelezen
Nike Air Max 90 Uomo door
Adidas Arkyn Femme midwestentransplantaties over waarom ze New York City verlaten, dat online wordt gepubliceerd. Ik kan erop vertrouwen dat mensen elke zaterdag over te dure brunchplekken gaan lunchen met middelmatige eieren en puree na een wachttijd van anderhalf uur in de rij. En ik kan erop vertrouwen dat mensen openlijk klagen over flip-flops. Flip-flops zijn misschien wel het meest hersenloze gescholden mode-object. Zojuist typte ik 'flip-flops' in Twitter, en natuurlijk vond ik iemand die ze zinloos aanviel: 'Weet je welk geluid ik haat? Flip-flops, mep tegen de voeten van de mensen. "Hier is er nog een:" flip-flops zijn zo lelijk lmfao. "Nog een:" Als ik word verkozen om te werken, zal mijn eerste order zijn om flip flops illegaal te maken in alle 50 staten. 'Het zou je vergeven worden te denken dat dit citaten waren over
Nike Air Pegasus 89 Damen iets dat
Nike Air VaporMax Femme echt verachtelijk
Nike Air Presto Femme was, bijvoorbeeld een pleister in een zwembad. Het onderwerp bij de hand echter? Sandalen die al duizenden jaren bestaan, populair in culturen over de hele wereld.
?Een artikel dat ik vond op AOL, een bedrijf dat nog steeds bestaat in 2018, zegt dat flip-flops al bestaan ??sinds 4000 voor Christus, aanwezig in het Oude Egypte, Japan en China, waar ze waren gemaakt van papyrus, stro of hout. Wat zou zo schokkend kunnen zijn voor schoeisel met zo'n rijke geschiedenis, iets dat zo geliefd is bij onze soort dat het duizenden jaren heeft geduurd? Volgens AOL, dat eens goed was voor instant messaging, ging de flip-flop de wereld binnen na World Tweede Wereldoorlog, toen Amerikaanse soldaten terugkwamen met Zōri, een traditionele Japanse slangen sandaal gemaakt van een rietje, en later een rubberen voetbed met
Nike Air Vapormax Damen een
Adidas Temper Run Femme string die het op
Nike Air Presto Herren de voet houdt. Hoewel thong
Nike Internationalist Femme sandalen elders in de wereld buiten Japan bestonden, zou het moeilijk zijn om te betogen dat ze meer kenmerkend zijn voor een andere cultuur-string sandalen die zich in honderden jaren in Japan hebben verspreid, en het was de vroege 20ste-eeuwse versie van de Zōri die binnenkwam een internationale markt. De flip-flop zoals we die vandaag kennen, is ook nauw verbonden met Havaianas, een Braziliaans bedrijf, dat in de jaren zestig op de markt kwam met een sandaal op basis van de Japanse zōri.
Nu dragen Amerikanen schuimversies van deze oude schoen, en velen van ons denken dat ze zonder reden walgelijk zijn. Ik zal toegeven dat er een significant stilistisch verschil is tussen de elegante slipper-sandalen gedragen door de geschiedenis en de "Minions" flip-flops die Havaianas vandaag
Nike Air Max 2017 Dames verkoopt.
Nike Air Max 270 Femme Flip-flops
Nike Air Max 2017 Womens lijken iets dat alleen
Nike Air Max 97 Donne gewone mensen dragen, omdat zoveel alledaagse Amerikanen hun gezinnen uitrusten in deze goedkope schoenen die hun onaantrekkelijke voeten blootstellen aan de wereld om te zien. Maar afkeer van basicness of voeten is anders dan het haten van de schoen zelf, dus ik koop niet het idee dat flip-flops gemakkelijk te haten zijn voor een van die redenen. De essentie van ironische sweaters is hun verwijzing naar bekende symbolen die je niet draagt. Ik verwacht samen te zijn - popcultuurfenomenen zoals Star Wars en dabbing. Gebreide truien worden geassocieerd met een ouderwetse grootmoedigheid die bedoeld is om een ??gebrek aan zelfbewustzijn te suggereren, zoals het kledingstuk constant mensen vraagt: "Wat dachten ze in de jaren 80 ?!"